Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 12 mai 2018

Cine sunt eu ?...


Cine sunt eu? Eu sunt eu,si cred ca viata mi-a dat destule lectii sa invat cine sunt cu adevarat.Am invatat ca in lumea aceasta daca nu sti sa iti pazesti pielea ti-o mananca lupii la propriu,nu la figurat,asa este de rea aceasta lume.As dori sa pot spune in putine cuvinte ca lumea aceasta este una frumoasa,ca am un loc al meu,ca ma simt bine alaturi de oameni,ca ii iubesc,si ca eu pot face ceea ce inima mea imi spune sa fac.Sincer,nu este deloc asa.Lumea nu este deloc frumoasa,este plina de ura,de oameni care te jupoaie de viu daca au sansa sa o faca,si sa stiti ca la un moment dat chiar au facut-o,ca am iesit asa de jumulita ca si acum am probleme cu propria mea minte sa sterg necazul suferit.
Eu cred ca sunteti multi care suferiti ca nu va gasiti locul in aceasta lume,ca nu puteti sa va purtati cum vreti voi,ca nu aveti prieteni ca voi,ca nu sunt prea multi oameni care sa fie macar putin cum doriti voi sa fie,si ca asa cum eu imi pun intrebarea cine sunt eu in lumea aceasta ,tot asa si voi va puneti intrebarea aceasta.
Eu m-am impacat cu ideea ca schimbari nu o sa vad prea multe in viata mea,nici nu imi doresc alceva decat sa fiu sanatoasa si sa imi vad de viata mea asa cum este ea acum,ca este destul de linistita si frumoasa,desi nu am prea multe.Eu ma multumesc cu putin,cu lipsa prieteni ca sunt greu de gasit,si cu ideea ca sunt departe de locurile natale.Pana la urma putem fi fericiti si cu foarte putin,si departe de casa noastra unde ne-am nascut,sau unde am trait multi ani,ideea este sa ne simtim acasa oriunde ne poarta viata,si sa ne bucuram de tot ceea ce avem,fie el si putin.
Eu stiu cine sunt,cine voi fi in viitor nu stiu,dar stiu clar un lucru legat de viitorul meu,acela este ca la un moment dat va veni si randul meu sa fiu cine sunt cu adevarat,si atunci lucrurile vor fi altfel,lumea va trebui sa afle adevarul meu,si numai al meu,si nu le va pica deloc bine.
V-ati intrebat vreodata cum va fi lumea peste 50 de ani? Va spun eu cum,posibil foarte rau,pentru ca asa cum merg lucruile doamne fereste sa nu ne alegem cu vre-un razboi,sau dintr-o data  se va intampla ceva de bine,desi sa stiti ca ma cam indoiesc ca vom experimenta binele asa peste noapte.Probabil o sa vina cineva si sa suceasca mersul lumii la 180 de grade brusc ,si uite asa sa ne alegem cu ceva frumos.Foarte probabil,dar sa vedem cine sa faca asa ceva,ca omul  nu are minte nici sa ajunga sa isi vada ceafa,dar sa mai si schimbe lumea.Povestea mea,poate este povestea multora de pe Pamant,adica oameni simpli cu multe greutati ale vietii,care nu se integreaza in aceasta lume ca nu sunt ca lumea,si uite asa risca sa fie nefericiti daca nu invata sa fie fericiti cu ce isi daruiesc ei singuri,nu cu ce le daruieste lumea.Nu asteptati dragilor sa va daruiasca cineva ceva,ca cine stie daca o sa primiti ceva,si daca veti primi sa nu cumva sa aveti si surprize neplacute sa vi se spuna ca vi sa dat acel ceva.Faceti-va viata frumoasa singuri,invatati sa supravietuiti printre cine doarme ,ca asa este lumea,deci nu avem ce discuta pe aceasta tema.Daca toata lumea este la fel de adormita,eu ce pretentii sa am,merg mai departe cu posibilitatile create de mine,si imi vad de viata mea,asa cum face toata lumea.Ma bucur cu ce am,cu ce realizez si cam atat,asta este viata,si asa va fi poate multa vreme de acum incolo,ca asa merg lucrurile in aceasta lume.Cine sa imi ofere mie ceva,daca asa sunt toti? Deci,invatati sa fiti fericiti si totul o sa fie bine,ca asta este viata noastra de acum incolo,o continua lupta cu adormitii,de unde vom iesi invingatori si cu lectii invatate,si cu reusitele noastre personale,ca alceva nu avem de ales in aceasta lume adormita.Va indrum sa gasiti o cale sa fiti fericiti in aceasta lume adormita.Va asigur ca fericirea depinde doar de voi sa o aveti,nu o veti primii gratis de la nimeni.
-sursa- http://luminalumina2016.blogspot.ro/
Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu