Totalul afișărilor de pagină

joi, 8 martie 2018

Spuneti cuvinte frumoase...

Cred ca nici cuvintele nu sunt de ajuns sa ne aratam iubirea si respectul pentru fiinta care ne-a dat viata...mama...cea care traieste pentru totdeauna in inima noastra,in acel loc special pe care nu il ocupa nimeni. Mama este cea care ne-a indrumat pasii in lume si ne-a indrumat cu forta si bunatatea ei. Astazi,din pacate,nu pot sa-i spun mamei :la multi ani:sau sa-i dau un cadou...pentru ca mama mea a urcat la cer.
Stiti, majoritatea dintre noi, pretuim dupa ce pierdem, sau mai bine zis ne dam seama de ceea ce am pierdut, si e atat de dureros! Cred ca parintii sunt unici si trebuie pretuiti indiferent ca sunt mai buni sau mai rai, stim foarte bine ca daca n-ar fi fost ei, noi n-am fi existat,si pentru asta, eu le multumesc frumos! Spuneti cuvinte frumoase mamelor voastre in fiecare zi, pentru ca merita asta. Repet, as vrea sa am cui spune asemenea cuvinte…si acum as face-o fara sa ezit…intotdeauna am considerat ca ea stie lucrurile astea…i le-am spus totusi mamei mele cand ea era in sicriu…si nu stiu daca m-a auzit. Acum, ii spun zilnic ca o iubesc dar ea, de acolo de sus din Ceruri nu imi raspunde.Nu ezitati,spuneti-le adevarul tot timpul si comportativa frumos cu ele.Ea este fericirea ce-a mai mare in viata pentru fiecare dintre noi.

Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu