Totalul afișărilor de pagină

joi, 4 ianuarie 2018

In acest an...

In acest an vreau ca sufletul meu sa fie mai linistit.Trebuie sa invat sa ma accept asa cum sunt...daca ieri ma deranjau minciunile,ipocrizia,purtarea unora ,cuvintele,gesturile,astazi nu ma mai deranjeaza nimic pentru ca vreau sa ma gandesc mai mult la mine...in felul acesta pot sa-mi protejez sufletul .Aceasta schimbare pentru mine inseamna enorm de mult...stiu este un inceput cand pentru prima data ma pun eu pe locul intai. Intotdeauna am fost grijulie cu altii...m-am zbatut...m-am zbuciumat...am luptat pentru diverse cauze,dar acum este si randul meu.  Nu, nu sunt egoista deloc,imi dau seama ca este dificil,insa viata m-a educat si invatat sa nu ma las invinsa,chiar daca voi cadea...stiu ca voi gasi in  mine resursa necesara de a ma ridica si a merge mai departe...pentru ca de fiecare data imi pastrez optimismul si voi incerca sa ma pregatesc  pentru tot ce-mi va oferi viata.
 Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu