Totalul afișărilor de pagină

joi, 30 noiembrie 2017

Astazi imi simt sufletul usor...

Parca tot mai mult ma obsedeaza timpul...am impresia ca se scurge tot mai repede...este prea incarcat de informatie sau uneori de confuzie. Am auzit pe cineva o data, ca viata decurge dupa cum vrea omul...dar nimeni nu decide cand se naste...nici macar numele nu ni-l alegem. Da...lupt cu timpul...dar imi place sa traiesc clipa...a trai prezentul inseamna a tine in mana fraiele vietii bucurandu-ma de fiecare moment si lucru ce mi se intampla ,fara sa ma intereseze ce va fi maine si fara sa ma plang de ceva ce nu am facut ieri. Astazi imi simt sufletul usor... traiesc bucurii dar si tristeti... iubesc viata, dar si  fiecare gand...fiecare prieten...iubesc cerul...iubesc diminetile pentru ca este o minune sa te trezesti si sa simti ca ai pentru ce sa traiesti.
 Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu