Totalul afișărilor de pagină

duminică, 25 iunie 2017

Nu știam...

Nu știam că sufletul este un puzzle. Am aflat asta când mi-a fost lovit și s-a împrăștiat în mii de bucăți în jurul meu. L-am refăcut de fiecare dată cu răbdare, cu migală dar de fiecare dată am avut nevoie de mai mult timp. Acum îmi e din ce în ce mai greu, am multe piese lipsă sau distruse. Imi este greu să îmi mai amintesc corect modelul. Îmi este greu să mă obișnuiesc cu golurile.
-sursa- Naivul-
Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

3 comentarii:

  1. Sunt aici pentru a ajuta la completarea golurilordin sufletul tau,in fiecare clipa !

    RăspundețiȘtergere
  2. I’m not that much of a online reader to be honest but your
    sites really nice, keep it up! I'll go ahead and bookmark your
    site to come back later on. Many thanks

    Here is my homepage; What is The Diabetes Loophole? (argillic.com)

    RăspundețiȘtergere
  3. There is definately a lot to know about this issue.
    I like all the points you've made.

    Here is my blog; How to Treat Of Hemorrhoids

    RăspundețiȘtergere