Totalul afișărilor de pagină

joi, 15 iunie 2017

Fără arme...

Lupta mea a încetat. Alții de abia au început, câte unii nu se mai pot opri, iar eu le respect drumul. Însă eu îmi depun armele în acest moment. Din această clipă, inima mea îmi este unică armă. Cu ea iubesc o lume întreagă. Nu există alt drum pentru mine.Dragostea a fost și rămâne dintotdeauna cea mai înaltă cale.
Din acest moment încetez să mă lupt cu mine, cu voi, cu lumea aceasta. Dragostea a învins, iar eu sunt aici ca să vestesc victoria voastră și a noastră, a tuturor . Nu există înfrânți. Nimeni nu pierde nimic. Din acest moment, ne întoarcem acasă.
Din această clipă iau decizia de a iubi cu atâta forță tot ce-mi iese în cale, până când nimic altceva decât lacrima, zâmbetul și îmbrățișarea vor rămâne pe acest Pământ.
Aceasta este dragostea ce îmi curge în vene. O respir, o mănânc, o beau și o visez. O trăiesc și o dăruiesc vouă. Tuturor la fel. Cu toții meritați să fiți iubiți așa cum nimeni n-a avut curajul s-o facă vreodată. Eu sunt cel ce are curajul să vă iubească așa cum meritați și mai mult de atât.
Dragostea nu are limite și cu cât doare mai tare, cu fiecare lacrimă ce va mai curge pe obrajii mei fierbinți, cu atâta îmi veți fi mai dragi. Loviți-mă sau iubiți-mă. Eu mi-am predat dreptul de a alege. Mă predau divinului care sunt și care sunteți și iubesc pe zi ce trece mai tare, până ce lacrimile mele de dor vă vor aduce acasă. Acasă în inimile voastre.
Vă iubesc indiferent ce sunteți, unde sunteți, ce ați ales în viață sau cât de urâți vă credeți. Nu există pată pe acest Pământ să se scape de dragoste. Am venit să vă anunț că ați câștigat toate bătăliile. Am venit să vă arăt lumina din ochii voștri pe care ați ascuns-o prea mult în bezna uitării, ca să vă afundați în abisul fricii.
Și din acest moment nu mai există sus sau jos. Nimeni nu e în groapă, nimeni nu e salvator. Nu există bun sau rău, înger sau demon. Dragostea aceasta reface materia, emoțiile, gândurile toate. Dragostea aceasta ce curge prin mine are capacitatea de a remodela realitatea. Am venit să vă arăt că sunteți creatori divini. Am venit să vă arăt puterea care se află în voi.
Nu vă dau nimic, nu vă iau nimic, ci doar am să mă pun lângă voi și am să strălucesc atât de tare încât toate temerile voastre se vor topi în focul inimilor voastre rănite. Nu vă fie frică să iubiți și să vă lăsați iubiți, căci dragostea schimbă totul.
Și de dragul sufletelor voastre de îngeri curați, am să-mi deschid pieptul larg și inima toată am să v-o dau. Din acest moment nu mai am ce ascunde, nu mai am ce pierde, nu mai am ce-mi dori. Eu sunt dragostea, eu sunt lumina și ard atât de puternic până ce ultimul strop de întuneric va prinde culoare, până ce tot iadul va prinde viață și va ieși la lumină.
Din această clipă divină, în mine nu veți mai găsi un adversar. Vă ofer inima mea toată și suflarea mea până ce veți străluci precum cele mai înalte stele. Și apoi vom lumina împreună, dar nu de sus pe cer, ci de aici, de pe Pământul nostru drag, ce mult a îndurat și mult a așteptat înlăcrimat clipa în care vom realiza cine suntem.
Eu sunt dragostea! Eu sunt pacea! Eu sunt blândețea! Eu sunt adevărul! Eu sunt cinstea! Eu sunt respectul! Eu sunt bucuria! Eu sunt abundența! Eu sunt lumina! Voi cine sunteți?
-sursa- https://stefanplesa.wordpress.com/2017/06/08/fara-arme/-
Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu