Totalul afișărilor de pagină

vineri, 19 mai 2017

Voi avea grija sa mergi numai in Lumina...

Astazi la 11,58 se implineste un an de cand Mama mea draga a urcat la Cer. Ma simt ciudat,parca sufletul meu este ciuntit,parca ceva nu mai este intreg. Desi se spune ca timpul vindeca,cu mine nu a reusit sa faca acest lucru. Inima mi-e sfasiata de dor. Mi-e dor sa-i aud vocea calda si calma, mi-e dor de cuvintele ei care ma alinau in momentele de tristete si care ma incurajau in clipele de neputinta. Mi-e dor...pot spune un dor disperat.
Stiu ca ma vei veghea de acolo de sus si-mi vei calauzi pasii pe drumul cel drept, iar eu ma voi tine de promisiunea facuta tie ca voi avea grija de toti din familia noastra. Stiu cat m-ai iubit si cat i-ai iubit. Un lucru mi-a intrat in sange si acela este conceptul de familie. Am sa-mi tin promisiunea...sigur. Chiar daca fizic nu mai esti langa mine Mama,iti simt prezenta si mirosul chiar daca nu  te pot vedea. Revad pozele si imi doresc macar o data sa-mi poti vorbi. Stiu,nu se poate...dar imi doresc enorm. Cred ca si peste zece ani dorul de tine Mama este la fel ca acum. Iubirea mea pentru tine este atat de mare incat ar putea face inconjurul universului si tot n-ar fi suficient, iar despartirea de tine doare atat de tare incat vocabularul intregii lumi ar fi mult prea sarac pentru a-ti putea spune ce simt. Sunt norocoasa si recunoscatoare ca te-am avut  langa mine… altii nu au norocul acesta. Te rog nu privi inapoi, orice ai fi vazut in drumul lin catre Dumnezeu, mergi inainte in Lumina! Voi avea grija sa mergi numai in Lumina,  tu sti acest lucru...sti ca pot.Te asigur ca noi vom fi bine asa cum iti doreai. Oare Mama cum sa nu fim, doar tu esti Ingerul nostru pazitor acum! Te iubesc, mami...am sa te iubesc tot timpul si sunt sigura ca intr-o zi ne vom revedea.


Iti transmit din suflet Lumina si Iubire.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu