Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 14 ianuarie 2017

Nu sunt in stare nici sa va urasc...

Ce usor este sa arunci cu noroi in oameni...oameni care nu ti-au facut nimic si tu tot te impiedici de ei.Cred ca cei care fac acest lucru au o minte bolnava si sincer,imi este mila de ei.Stiu ca binele pe care il faci unei persoane se uita repede,mai ales cand sufletul celui in cauza este hranit cu cate o picatura de venin din cand in cand.Draga mea Domnisoara,as vrea sa-ti pastrezi parerile tale si sa nu mai influentezi pe cei care te lasa cu buna stiinta.Pentru mine nu contezi absolut de loc,esti o necunoscuta neimportanta in viata mea,care vad ca-mi urmareste postarile.Din mesajele primite pe telefon am recunoscut stilul si vocabularul tau care arata ca mai ai multe in invatat. Te rog sa te potolesti, daca ai putina decenta , sa incetezi cu toate aceste manarii.Scumpo am prieteni,dar de calitate,prieteni cat degetele de la ambele maini,nu prieteni ca voi care umbla prin cafenele. Prietenii mei sunt putini ,dar sunt cu adevarat prieteni. A...daca nepotul meu nu ia vazut in viata asta ,este problema lui.Dar nu inteleg de ce te bagi tu. OK,m-ai blocat pe facebook,cu toate ca repet nu ma intereseaza ce postezi pe pagina ta,dar inca o data iti repet ca esti o persoasa care una face si alta vorbeste. Ai postat un articol cu dedicatie ptr cineva apropiat mie si aseara ai sters totul. Dar iti aduc eu aminte de acea postare,poate ai amnezie.Iti repet: nu ma intereseaza persoana ta .Nu esti tu in masura sa ma judeci. Eu stiu cum sunt si stiu ce fac in aceasta viata...stiu pentru ce m-am pregatit si cred ca cei care ma cunosc imi cunosc capacitatile. Nu sunt in stare nici sa va urasc...simt doar o profunda mila.Chiar nu stiu cine este mai agresiv in limbaj...tu ai scris aceasta postare.
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu