Totalul afișărilor de pagină

vineri, 9 decembrie 2016

Viata ne ofera mereu cate o lectie...

De cele mai multe ori,orice sacrificiu am face pentru persoanele din jurul nostru,intr-o zi pleaca ca si cand nu ne-au cunoscut niciodata...si,ramanem singuri plus o rana in piept.Uneori mi s-a intamplat sa cred ca nu mai am nimic  ,ca nu mai am vise,sperante,oameni cu suflet langa mine,dar se pare ca intotdeauna am gasit un firicel de speranta,de vise,de iubire, o mica scanteie ce mi-a luminat sufletul meu cu universul pierdut.Viata ne ofera mereu cate o lectie. Unele usoare, pe care le primim cu zambetul pe buze, altele grele care ne lovesc in moalele capului si ne pun la pamant.

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Un comentariu:

  1. O mica scanteie ce mi-a luminat sufletul....
    Ea trebuie alimentata si intretinuta pentru a nu se stinge .Asa cred ca trebuie ca sa traim !

    RăspundețiȘtergere