Totalul afișărilor de pagină

luni, 17 octombrie 2016

Oameni carora nu le pasa de tine...

Fiecare din noi a avut, cel putin, o experinta neplacuta in viata, legata de relatiile de prietenie.Un lucru am invatat in viata asta,ca  adevarul meu nu coincide mereu cu adevarul celuilalt si ca uneori a nu te arunca sa spui adevaruri este un lucru bun. Este  mai important sa intelegi de ce reactioneaza cineva intr-un fel decat sa vi cu etichete.Despre prieteni , se pot spune  multe...adevarul este  ca prietenii nu trebuie cautati, cine are nevoie de tine va veni singur la tine. Un prieten adevarat vine intotdeauna cand il chemi,dar un prieten si mai adevarat vine intodeauna cand ai nevoie de el. Prietenii falsi doresc sa stea cu tine atunci cand totul merge bine, dar in clipa in care situatia se complica se dau la o parte. Am asa zisi prieteni care se asteapta sa le raman loiala,sau sa fiu de acord cu ei chiar daca asta inseamna sa-mi incalc principiile sau sa fac ceva impotriva constiintei mele.Cred ca viata este prea scurta ca sa o petreci inconjurata de oameni carora nu le pasa de tine.

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu