Totalul afișărilor de pagină

joi, 6 octombrie 2016

Despre oameni aparent străini!...

Am întâlnit oameni pe care i-am simţit aproape din prima clipa. Ciudat pentru unii dacă le povesteam că nu ştiu nimic despre un om, dar am senzaţia că ştiu totul. Inexplicabil mi-au atins inima şi au lăsat acolo o amprentă. Ştiu că au apărut de nicăieri…că parcă au dat buzna în viaţa mea şi au schimbat-o complet. Ştiu că am stabilit cu ei o legătură specială încă din primele clipe, o legătură total diferită…Ştiu că oamenii aceştia îmi sunt prieteni, dar mai ştiu că, cândva…un astfel de om, aparent străin…a ştiut cum să mă privească, cum să mă îmbrăţişeze. Ştiu că aceşti oameni în momentul în care i-am întâlnit mi-am dorit să nu le mai dau drumul. Iar timpul lângă ei nu mai fuge ci pare că stă pe loc…Ştiu că unii îi numesc străini, eu cred că sunt cunoştinţe dintr-o altă viaţă. Altminteri nu aş putea să le las bucăţi din sufletul meu într-o clipă…
-sursa- https://suiuiuliana.wordpress.com/2015/03/26/despre-oameni-aparent-straini/

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu