Totalul afișărilor de pagină

vineri, 7 octombrie 2016

Cu viața trebuie să te baţi mereu ...

Câţi dintre noi nu am ajuns cel puțin o dată în genunchi în fața vieții ? Câţi nu am plâns în interiorul nostru fără ca nimeni altcineva să ne audă?  Câţi nu am căutat brațe în care să ne cuibărim fără să le găsim vreodată ?  Câți nu am  simțit că trebuie să ne ridicăm de jos deși nimeni nu ne așteaptă acolo sus ? Și am strâns din dinți,  am înghițit lacrimi , am ignorat dureri și ne-am ridicat știind că lovituri vor mai veni din partea vieții,  că singurătate vom mai simți de-a lungul ei .
Cu viața trebuie să te baţi mereu și uneori trebuie să o lași să te doboare tocmai pentru a te ridica de  jos de 10 ori mai puternică decat erai înainte de a cădea.  Lupta cu ea se va termina doar la ultima bătaie de inimă , până atunci trebuie să plătim înfrângerile cu lacrimi pentru a putea sărbători victoriile cu zâmbete .
Capul sus..chiar daca acum plângi amarnic stând în genunchi , mâine cu siguranță vei zâmbi frumos în picioare !
-sursa- http://elgeslauramaria.blogspot.ro/2014/07/capu-sus.html

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu