Totalul afișărilor de pagină

duminică, 18 septembrie 2016

Trebuie sa gandesc pozitiv...

Viata asta este ca o calatorie cu trenul in care trebuie sa treci si prin tunele intunecate...dar cel mai important este ce destinatie iti alegi...sau poate destinatia este aceeasi pentru fiecare, dar calatoria difera de clasa la care ai luat bilet. Of...iar devin pesimista!. Trebuie sa gandesc pozitiv pentru ca puterea mintii ajuta si vindeca...chiar am uitat cum m-am vindecat eu ? Mereu imi spun:capul sus gabriella...chiar te dai tu batuta...Cate obstacole am avut eu in viata mea si nu mi-a fost frica de nimic. Aproape din fiecare  obstacol faceam o ocazie favorabila,pentru ca descopeream acea forta in mine care m-a facut mereu o invingatoare si o temerara...sper ca si de data asta va fi la fel. Da...acum inteleg ca viata este ca un camp de batalii... pe unele le castigam, pe altele le pierdem, nu conteaza asta, finalul e acelasi pentru toti...dar eu vreau sa castig toate bataliile!

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu