Totalul afișărilor de pagină

luni, 19 septembrie 2016

Astazi se implinesc patru luni ...

Astazi se implinesc patru luni de cand Mama mea nu mai este langa mine.O data cu pierderea ei, am invatat ce inseamna durere...este groaznic...si  se pare ca nu se amelioreaza cu timpul.Acest soc si acea paralizie sufleteasca se pare ca persista din ce in ce mai mult.Stiu ca Mama mea s-a dus intr-un loc mai bun la pieptul lui Dumnezeu si este inconjurata de ingeri,dar eu ii simt lipsa tot timpul.Nu imi vine sa cred ca Mama mea nu mai este.... cat mi-as dori acum sa ii sarut mainile, sa ii multumesc cum se cuvine pentru tot. Regrete,regrete...regrete!Nu pot sa accept, oricat as incerca. Nu pot... ma doare sufletul ca  Mamica mea nu mai este langa mine.Nu am sa pot uita niciodata ziua de 19 mai 2016 cand Mama mea a plecat spre lumina, dar nu inainte de a-mi auzi pentru ultima oara vocea.Cand doctorul ne-a spus ca a intrat in coma, i-am pus mana pe piept si am vazut cum lacrimeaza,apoi  deodata aparatele s-au oprit si mama mea nu a mai respirat,am simtit ca mor,am simtit ca ma topesc de durere,a fost cumplit,nu se poate explica in cuvinte durerea pe care o simteam si o simt inca .Am inteles ca niciodata nu poti sti cat de puternic esti daca nu esti pus in fata unor situatii care trebuie sa le depasesti,iar in aceste clipe nu ai decat o alternativa decat sa te lupti si sa invingi. Adevarul adevarat ne dovedeste ca unele lectii de viata sunt foarte puternice pentru a ne invata ceva...dar din pacate sunt la fel de dureroase in aceeasi masura...depinde de noi ceea ce invatam.


Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu