Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 18 iunie 2016

In momentele mele triste ...

Astazi am rasfoit un album cu fotografii de familie si  iarasi i-am simtit  lipsa mamei Doamne...cat as vrea sa dau timpul inapoi...cred ca in gandul meu si inima mea am avut cea mai buna mama de pe pamant. Credeti-ma ca nu exagerez...cat de mult am iubit-o,dar acum este prea tarziu sa i-o mai pot spune,dar sper cu toata fiinta mea ca acolo din ceruri ea ma vede si aude si in acelasi timp ma protejeaza. In momentele mele triste  cand am probleme ma uit la cer si o rog sa ma ajute...si o face de fiecare data. O plang si o tin mereu in sufletul meu si acum uitandu-ma la pozele ei,ii spun tot ceea ce trebuia sa-i spun cat a trait. Dragii mei,trebuie sa le spunem parintilor ca-i iubim,ca ne pasa de ei,sa le multumim ca ne-a dat viata si ca ne-au crescut asa cum au crezut ei ca este mai bine...ar trebui sa le multumim parintilor atunci cand pot sa ne auda si cat mai sunt inca in viata. Desi nu mai esti langa mine simt ca trebuie sa-ti spun Te iubesc scumpa  si pretioasa mea Mama.


Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu