Totalul afișărilor de pagină

luni, 29 februarie 2016

Viata este perfecta...

Intr-adevar viata este perfecta... viata e minunata si este frumoasa pentru ca am prieteni care sa -mi aduca aminte in caz ca uit. Am invatat sa traiesc frumos, gandesc pozitiv, iubesc... am vazut pe pielea mea cum starile interioare afecteaza  sanatatea. I-am indepartat pe acei oameni care ma storceau de energie, care ma faceau sa cred ca nu voi reusi niciodata sa-mi indeplinesc visele... nu mai am in jurul meu persoane negativiste,  invidioase, persoane care imi pandeau si judecau fiecare miscare. Ma simt libera, iubita, apreciata si inteleasa de oamenii care conteaza pentru mine si asta ma face fericita. Cred in puterea binelui, cred ca nimic nu este intamplator si cred ca tot ce fac se intoarce inzecit.Dumnezeu este alaturi de mine mereu,i-l simt ca un prieten care ma sfatuieste la fiecare pas. Am ajuns la concluzia ca viata este cateodata dureros de frumoasa...si asa cum zicea un prieten, "viata este o comoara si noi, pas cu pas trebuie sa ne slefuim, sa devenim o comoara pentru noi insine".
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Un comentariu: