Totalul afișărilor de pagină

duminică, 21 februarie 2016

Sa revad trecutul...

Astazi fiind mai libera am vizionat mai multe casete video cu momente din viata,cu familia mea,cu prietenii mei...astazi am avut chef sa revad trecutul...chiar am deschis si doua albume cu fotografii...si am retrait clipe ce m-au facut fericita candva,dar desi clipele acelea au fost frumoase,nu vreau niciodata sa raman acolo...pentru mine prezentul este mult mai important...stiu ca prezentul imi va oferi clipe si amintiri frumoase la fel ca cele din trecut...spun asa pentru ca viata este plina de surprize,starile sufletesti se schimba brusc...iar noi trebuie sa fim singurii care trebuie sa avem puterea de a trece cu bine peste ele.
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Un comentariu:

  1. ...E posibil ca unii oameni, simțindu-se prinși într-o rutină a existenței sociale, să apeleze mai mult la trecut pentru retrăirea unor stări pozitive, asociabile libertății, pierzând din vedere, în același timp, posibilitățile de a trăi noi clipe frumoase în viitor. E important de remarcat că obținerea unei trăiri intense față de o amintire presupune o concentrare a forțelor noastre de exprimare conștientă în minte. Aceleași forțe le putem folosi pentru a ne pregăti, pentru a ne predispune să avem o trăire nouă în viitor. Trebuie doar să ne îngăduim să gândim despre viitor ca putând fi și altceva decât repetarea a ceea ce știm deja și ne pare închis. Apoi este ușor să comutăm energia asociată trecutului către posibilitatea unei noi experiențe, de vreme ce în imaginație este indiferent dacă simțim o emoție puternică față de o amintire sau față de o situație închipuită. Înainte de a ne oferi trăiri pe măsura celor atât de apreciate în trecut, acest mod de a fi - în așteptare pozitivă față de viitor - ne oferă șansa de a ne bucura de multele lucruri mărunte, unde energia noastră, disponibilă în prezent, se poate manifesta. Trăirile sunt cu atât mai ample cu cât interacționăm mai prezenți și prin mai multe aspecte ale ființei noastre. Retrăirea unor amintiri este limitată la percepții din imaginație.

    RăspundețiȘtergere