Totalul afișărilor de pagină

joi, 3 decembrie 2015

Mă întreb...

"Mă întreb, totuşi, de nu cumva amintirile ajung să fie o capcană. Mai devreme sau mai târziu, am sfârşi prin a obosi să descoperim mereu că nu mai suntem ce-am fost... Nu pot găsi în ele decât cauze, explicaţii. Or, eu aş avea nevoie de altceva. Într-un deşert, probabil, nu te uiţi în urmă. Ce să vezi? Vântul ţi-a şters, deja, urmele. Privirea caută, stăruitor, orizontul, în faţă, unde, pe nisipul fierbinte, tremură o nălucire care te poate stimula să speri. Un pustiu nu e niciodată fals. El minte doar pentru a te încuraja să mergi mai departe, ceea ce face din amăgire ceva vital."
- Octavian Paler în Deşertul pentru totdeauna-

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Un comentariu:

  1. e foarte adevarat ceea ce spuneti am fost in situatia despre care spuneti,am mintit si amagit femeia iubita doar pentru a face-o sa mearga ea pe un drum mai bun

    RăspundețiȘtergere