Totalul afișărilor de pagină

marți, 3 noiembrie 2015

Te trezesti ca ramai singur...

Noi oamenii am devenit atat de egoisti,uneori suntem in stare sa calcam peste cadavre pentru a ajunge acolo unde ne fixam tinta...dar uitam ca totul se plateste pe lumea asta. Ce este cel mai grav ca am ajuns sa ne cream o masca...chiar si pentru noi...si ne mandrim din prostie cu masca asta incat nici nu indraznim sa ne privim asa cum suntem...plini de ura...de minciuna...egoisti...indiferenti si mai ales fara dragoste si fara inima. Am ajuns pana acolo  incat sa credem ca minciuna este adevar si adevarul minciuna....daca esti sincer si cinstit nu prea ai ce cauta in societatea de acum...trebuie neaparat sa avem masca la indemana pentru ca ea ne fereste de multe...mai ales de durere si neputinta. Am devenit o lume plina de badarani,profitori...o lume plina de invidie si prostie...spun prostie pentru ca este la rang de cinste. Da....se pare ca cineva doreste o astfel de lume...cati dintre noi cei normali...da,am zis bine...doreste o astfel de lume...si daca nu ne place ce putem face ?Cu masca sau fara masca...oamenii nu mai privesc in jur...nepasarea face mai multe victime decat o catastrofa naturala. Chiar daca esti sicer si toate aceste dureri te napadesc...cauti pe cineva care crezi ca gandeste ca tine...crezi cu adevarat ca iti seamana...crezi ca te poate asculta...dar te trezesti ca ramai singur.

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu