Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 12 august 2015

Vreau sa cred...

Sunt o persoana intelegatoare  si iertatoare care nu pun la suflet rautatea unora...dar invat sa iert, adica ma straduiesc,dar nu pot sa uit.  Invat sa accept  prezentul,dar ma doare trecutul si ma nelinisteste viitorul. Invat sa zambesc printre lacrimi...dar zambetul meu ascunde tristeti si dezamagiri.Sunt cam pesimista astazi...ma simt enorm de epuizata,stresata si obosita,dar si fericita pentru ca am reusit sa ajut un om care a avut incredere in propiile mele puteri.Stiu ca existenta mea aduce dragoste si iubire in sufletul celor dragi...ca ceea ce spun si fac nu este in zadar si ca Dumnezeu imi da acea putere ca de fiecare data cand apare un strop de fericire in sufletul meu,sa dispara cate o piatra de tristete si durere,iar lumina,bunatatea si linistea care o inlocuieste sa  fie impartasita si celor din jurul meu. Vreau sa cred in acest lucru...

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu