Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 15 august 2015

Si mai stiu un lucru...

In viata unui om exista prea multa lupta si asta am simtit pe pielea mea. Exista prea multa incrancenare...lupti cu tine,lupti cu viata,lupti cu oamenii,lupti cu sistemul. Si tot asa te zbati sa supravietuiesti,incat in sufletul tau vrei sa se faca dreptate...dar tu ca om esti prea mic in fata celor care au chip de oameni. Nu vreau sa fiu lasa,voi lupta pana la capat,nu stiu...poate intr-o zi voi putea sa schimb mentalitatea unora,sau cine stie poate voi primi o lovitura fatala incat sa nu mai am nici o speranta. In viata asta mi-am propus multe...in unele cazuri am reusit,in altele nu pentru ca am facut greseala sa cred in oameni. Sigur,am gresit si asta doare enorm!.Te doare enorm sufletul...si mai stiu un lucru...ca pentru aproape orice boala exista o vindecare,dar pentru suflet...Nu.

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu