Totalul afișărilor de pagină

vineri, 21 august 2015

Nu reusesc mereu...

Am inteles din viata asta,un lucru foarte important...ca trebuie sa fi puternic...atat pentru tine cat si pentru cei pe care ii iubesti...pentru ca viata niciodata nu pune intrebari...ea nu raspunde.Nu sta,nu asteapta...ea doar merge mai departe. Absolut toate durerile,chiar si neinplinirile m-au facut mai puternica...am trecut mai usor peste toate si chiar daca am pierdut ceva,nu am uitat lectia de viata.Au fost multe intrebari pe care eu le-am pus in viata asta...m-am intrebat de unde vin...incotro merg si de ce sunt aici? Foarte multe...de ce-uri la care nu am nici un raspuns...inregistrez momente ale vietii rele si bune...dupa care trag invataminte cu o maturitate mai mare,apoi o iau de la capat...imi propun obiective si vreau vise inalte. Nu reusesc mereu si chiar nu este usor...cate odata drumul este blocat de diferite obstacole...sti ,este ca si cum ai urca un munte si ai in fata multe poteci...alegi o poteca...dar intilnesti un copac cazut si nu poti sa treci,apoi esti nevoit sa alegi o alta poteca.

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu