Totalul afișărilor de pagină

marți, 18 august 2015

Nu-mi plac oamenii care se victimizeaza...

Nu-mi plac oamenii care se victimizeaza,din contra ii respect pe aceia care se gandesc de zece ori si cantaresc bine solutiile cele mai benefice pentru ei. Cand scapi de ceva in care viata ta a fost in pericol si cu ajutorul medicilor si a lui Dumnezeu reusesti sa treci peste acest hop...ce rost mai au victimizarile!. Singura ta problema ,ar trebui sa multumesti destinului ca nu a fost tragic cu tine...ar trebui sa te bucuri in fiecare zi  incat sa privesti viata cu ochi noi ca si cand ar fi  singura pe care o traiesti. Suntem atat de neglijenti sau mai bine zis nepasatori, incat uitam sa traim...in unele cazuri nu vrem sa traim cu adevarat ziua de azi si mai ales clipa aceasta care cu adevarat ne apartine. Am avut si eu clipe groaznice in viata asta,nu m-am lasat doborata... m-am trezit la timp si mi-am zis ca daca intru in panica si acele putine clipe am sa le pierd pentru totdeauna.  Ii multumesc lui Dumnezeu ca m-a  inzestrat cu un caracter puternic ,cu optimism,cu acea vointa de a trai si a avea incredere in puterile mele. Dupa aceasta experienta nefericita mi-am dat seama si eu ca sunt altfel de om...un om care vrea sa traiasca...sa zambeasca , sa iubeasca,sa daruiasca,sa aibe prieteni si sa nu stie sa spuna nicioadata nu pot...sau este greu.

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu