Totalul afișărilor de pagină

marți, 5 mai 2015

Adevarul este ca uitam sa ne bucuram...

Poate ca a-ti observat cum inchei eu postarile cu acel cuvant "Trebuie sa Traiesc",care pentru mine are o mare greutate si intensitate...acest cuvant pot sa spun ca imi guverneaza viata,pentru ca trebuie sa fac ce trebuie...cum trebuie si cand trebuie. Daca pana acum ma consumam pentru nimicuri pe acei oameni care m-au ranit...de acum trebuie sa ignor acele persoane si sa fiu linistita. Eu intotdeauna am mers pe principiul ca am o singura viata care merita traita la maxim,pentru ca viata este a mea si merita sa ma gandesc si la mine. Daca pana acum trebuia sa fac alegeri in functie de altii...acum trebuie sa traiesc asa cum vreau eu pentru ca mi-am dat seama ca timpul este pretios...nu merita irosit pe activitati inutile si cu oameni care nu ma merita.Adevarul este ca uitam sa ne bucuram, sa multumim si sa fim fericiti, pentru ca suntem tot timpul nemultumiti de ceea ce avem...cautam ceva care credem ca ne-ar face fericiti...dar cand gasim sau primim acel lucru ne dam seama ca nu ne simtim cu nimic mai bine decat ieri cand  nu il aveam... si iarasi o luam de la capat. Am ajuns sa uitam sa ne bucuram de lucrurile marunte pe care viata ni le ofera...uitam sa fim veseli,sa privim viata din perspectiva corecta...uitam sa daruim pentru ca alergam tot timpul sa adunam cat mai mult...uitam pe cei care au insemnat mult in viata noastra...uitam sa intindem mana unui suferind...uitam sa zambim si sa fim fericiti...uitam sa iertam...si in final... uitam sa traim.

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu