Totalul afișărilor de pagină

joi, 9 aprilie 2015

De multe ori...

Deși suntem întotdeauna înconjurați de oameni, de multe ori ne simțim singuri și neînțeleși. De multe ori realizăm că deși am ajutat și am încercat să fim disponibili, când am avut nevoie toți s-au retras sau pur și simplu ne-au ignorat. De multe ori am fost nevoiți să ne descurcăm singuri și am rămas în liniște privind cum prietenii s-au rupt după atâtea sacrificii și promisiuni.
De multe ori simțim că sufletul ne este obosit, că nu mai avem încredere în vorbele oamenilor și realizăm că totul a fost o iluzie, că ne întoarcem de unde am plecat și puțini ne țin de mână când ne împiedicăm. Majoritatea ne dau drumul pentru că nu vor să pice.-sursa-Maria Cristiana Tudose-

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu