Totalul afișărilor de pagină

duminică, 14 decembrie 2014

Macar pentru o zi...

Sunt zile cand imi doresc sa fiu din nou copil...macar pentru o zi,sa ma iau la harta cu un alt copil din cauza unei banale neintelegeri,apoi sa ne plangem fiecare  mamei,ca apoi sa ne impacam  impartind bomboane  si sa fim din nou cei mai buni prieteni. Ce vremuri minunate! Da, imi doresc acum acest lucru din cand in cand...chiar pentru o zi, pentru ca in rest inima,sufletul meu  stau  mereu in stare de alarma si imi soptesc: ai grija…ce prieteni iti faci!  Sigur,prieteniile adevarate sunt ceva foarte rar...eu sunt cea mai inraita cautatoare de prietenii adevarate....sunt bogata in suflete de oameni pe care le port cu grija in camaruta sufletului meu. Cred ca o prietenie este indispensabila cel putin in viata mea...este foarte important sa fie cineva acolo  cand ai nevoie sa vorbesti ... sa-i spui ce ai pe suflet si multe alte lucruri care poate pentru altii nu au nici o importanta. Si totusi sunt norocoasa...important este ca timpul mi-a filtrat prietenii, pot sa-i numar pe degete pe cei care imi sunt alaturi incat pot sa pun capul pe umarul lor atunci cand vreau sa plang sau sa rad de fericire.
 
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu