Totalul afișărilor de pagină

joi, 6 noiembrie 2014

Viata nu este perfecta...

Stau in fata calculatorului pregatita sa scriu ceva din gandurile mele...astazi parca nu am chef de nimic...sunt anumite stari care nu pot fi scrise ,este o seara  in care cuvintele se simt...nu se spun. Este o seara in care parca gandesc mai mult,o seara in care nu imi gasesc echilibrul...o seara ce este mai importanta pentru mine. Viata nu este perfecta,este doar frumoasa...razi ca trebuie sa razi...suferi pentru ca suferi...da,suferinta nu are limite ,ea este acolo in interior si uneori nu se transpune pe fata. Nu visez sa schimb lumea,cred ca nici nu as reusi ,dar visez sa ma schimb eu in asa fel incat lumea sa imi para mai frumoasa...urasc minciuna si chiar ma scoate din sarite...desi sunt constienta ca mult adevar doare.  Am o sensibilitate fata de oamenii slabi si incerc sa-i apar...incerc sa-i schimb altfel...vreau sa cred ca inteleg oamenii si ca si ei ma inteleg pe mine. Recunosc ca in seara asta sunt cam confuza,chiar nu pot sa scriu ce simt...cred ca sunt doar obosita  si simturile imi sunt amortite,asa ca ma asez la pian sa uit de tot si de toate.
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu