Totalul afișărilor de pagină

luni, 10 noiembrie 2014

Paginile din viata mea...

Desi cu riscul de a ma repeta ,spun mereu ca viata este o lupta continua...daca ne-am gandi ca la o experienta mai mare,poate am sti sa ne alegem mai cu grija drumurile in viata...am fi mai atenti la bagajul amintirilor si nu ne-ar pasa de trecerea anilor...dar din nefericire suntem limitati si noi suntem constienti de acest lucru...urmarim cu teama firicelele de nisip din clepsidra vietii...fiindu-ne teama de ultimul firicel. Niciodata nu mi-au placut oamenii care nu doresc sa intoarca pagina vietii...care stau la o pagina jumatate de viata...inseamna ca acea pagina este irosita si nu au puterea sa mearga mai departe. Mie imi plac toate paginile din viata si asta ma face sa spun ca stiu mai multe...pot mai multe decat la prima pagina si asta nu poate sa ma faca decat sa zic "Multumesc  Doamne'' pentru ca am mai trait o zi .

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu