Totalul afișărilor de pagină

marți, 11 noiembrie 2014

A fi sincer...

Chiar daca am sa fiu acuzata de dedublare...imi asum acest risc si am sa scriu despre singuratate si sinceritate...nu ca as fi singura...sunt  o fiinta de pe acest pamant prea bogata inconjurata de oameni cu suflete mari. Nu imi este teama de singuratate ...singuratatea mea este linistitoare...ce ma nelinisteste este jungla de afara. Cateodata este foarte greu sa stai  de vorba cu tine,sigur cu conditia sa fi sincer ...este o lupta pe care o porti cu tine si cu imaginile celorlalti. In camera sinceritatii unde esti singur trebuie sa poposim mai des ca sa-ti auzi bataile inimii...acolo poti sa-ti raspunzi propiilor acuze...pentru ca acolo ne intalnim cu totii intr-o buna zi. A fi sincer cu cei de langa tine necesita o doza mare de curaj pentru ca poti fi taxat imediat... sunt momente in viata cand sinceritatea fata de tine insusi  este lucrul cel mai important...de aceasta sinceritate depinde viitorul tau si a celorlalti. Da ...eu cred cu tarie ca trebuie sa fim sinceri...pentru ca este dovada suprema ca nu incercam sa tragem viata in piept....ea este o  calitate  nobila...tot ceea ce trebuie sa facem este sa spunem adevarul in fata fara sa ranim...caci tare greu se vindeca ranile sufletului.
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu