Totalul afișărilor de pagină

vineri, 10 octombrie 2014

Visarea...

Daca exista un lucru bun pe lumea asta,acela este Visarea...pentru ca visele oamenilor sunt aripi cu care acestia zboara spre cer...sunt raspunsuri la intrebari pe care nu stim sa le formulam,sunt ilustratii din cartea pe care sufletul o scrie pentru tine. Trebuie sa intelegem ca nu putem schimba noi  lumea, oricat ne-am stradui ...oricat am plange...ne ramane singura speranta ca maine este o noua zi ... ca va fi bine...cine stie...poate...dar chiar daca viata ne ingenunghiaza,nu uitati sa zambiti si sa gasiti puterea de a ridica fruntea sus si a merge mai departe...cel putin eu asa am decis ca de acum voi privi de pe fereastra optimismului... si stiti care e partea frumoasa? Ca de pe acea fereastra, am sa va pot vedea si pe voi radiind de fericire...asa ca nu pot decat sa va spun fiti fericiti si zambiti.
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu