Totalul afișărilor de pagină

vineri, 17 octombrie 2014

Nu trebuie sa disperam..

Astazi am avut o zi mai linistita si pot spune de meditatie la viata... privind in urma constat ca in momentele de cumpana a vietii mele...Dumnezeu mi-a scos in cale oameni care sa-mi dea o mana de ajutor...acei oameni care m-au facut ce nu vedeam sau nu realizam...azi gandul meu zboara  doar la cei care au fost buni cu mine si le multumesc din suflet pentru ajutorul acordat. Stau si ma gandesc  ce am fi oare fara cicatricile lasate de viata ?...am evolua oare ?...am invata ceva noi despre viata si despre ce este cu adevarat frumos si  important . Dar nu trebuie sa disperam...pentru ca fiecare persoana care a facut parte din viata noastra,ne-a invatat ceva,chiar si experientele mai putin placute ne pot transforma pentru ca ne pot face mai buni,mai umani...si mai puternici.

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Un comentariu:

  1. ...deschizând ochii sufletului peisajul se umple de minuni care erau deja acolo înainte să privești dinăuntru.

    RăspundețiȘtergere