Totalul afișărilor de pagină

vineri, 24 octombrie 2014

Insa mai sper ...

Am invatat sa daruiesc fara sa astept nimic in schimb pentru ca iubesc oamenii...am invatat sa nu mai fiu dezamagita...pentru ca nu mai am asteptari de la nimeni...am invatat sa zambesc cand cineva ma jignit...si zambetul meu este scurt. Da...zambesc cand cineva ma jigneste pentru ca face acest lucru din invidie. Insa mai sper ca anumiti oameni vor intelege ca toate astea nu au sens...este doar o energie consumata si cu ura acumulata gratuit.

 Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Un comentariu:

  1. "Înainte de a-mi judeca viaţa, înainte de a vorbi despre mine, încalţă-te cu pantofii mei şi parcurge drumurile pe care le-am parcurs eu. Trăieşte-mi durerile, bucuriile, îndoielile. Trăieşte-mi anii pe care i-am trăit eu, şi cazi acolo unde am căzut eu, şi ridică-te, aşa cum am făcut eu." - Luigi Pirandello.
    http://www.youtube.com/watch?v=r32ake0q9RE
    Wayne W. Dyer, spunea: Nu vă puteţi aştepta să atrageţi în viaţa dumneavoastră oameni amabili, plini de încredere şi generoşi dacă gândiţi si acţionaţi cu cruzime, şovăială si egoism. Trebuie să manifestaţi aceleaşi trăsături pe care le căutaţi.

    RăspundețiȘtergere