Totalul afișărilor de pagină

joi, 30 octombrie 2014

Dar asa e viata...


Munca...munca si iar munca...Astazi m-am cam destrabalat,am muncit,am facut cumparaturi,am mers la coafor,am cantat la pian...iar acum mai beau o cafea pentru ca trebuie neaparat sa termin o lucrare. Prevad ca aproape va fi o noapte alba dar asa e ...viata. Oricum fac cu placere munca mea...ca daca as face din obligatie,nu cred ca ar iesi ceva.Stii si cu munca asta a noastra...este ca si cum ai gati...atunci cand depui suflet parca si ceea ce gatesti este mai bun..Acum trebuie sa ma apuc de treaba si sa-mi termin cafeaua...

pina maine cand revin...ganduri de bine pentru toata lumea...va doresc sa va treziti in fiecare dimineata cu voie buna , plini de energie si cu multa pofta de viata.


Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

2 comentarii:

  1. Vin la tine aproape in fiecare zi... si citesc, uneori ascult... ti-as scrie cate un rand, dar de cele mai multe ori, parca spui tot si ...cuvintele imi sunt sarace. Atunci te imbratisez cu drag, desi nu-mi fac simtita prezenta ori imbratisarea, si plec... asteptand sa revin a te citi.
    Zile cat mai frumoase iti doresc, Gabriela! Si iti multumesc pentru pasii pe care mi i-ai indrumat, fara sa stii... poate, catre Viata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Oana,esti o draguta!Poti sa-mi scrii oricate randuri vrei ptr ca mie imi face placere...noi ne cunoastem de mult(virtual),ne citim si ne respectam reciproc.Imi pare bine ca ceea ce am scris ti-a facut placere.Te imbratisez cu drag.

      Ștergere