Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 29 octombrie 2014

Avem pareri...

Avem pareri,prea multe pareri legate cum ar trebui sa fie lumea pentru ca viata noastra sa fie mai buna...credem ca starea materiala ne defineste,familia ne multumeste,cariera ne implineste...si chiar daca ajungem in aceste puncte,tot exista ceva ce ne lipseste. Avem adesea impresia ca ceva nu este asa cum ar trebui sa fie,dar nu prea stim ce si nici nu prea ne aventuram in a descoperi.Fericirea nu inseamna perfectiune in toate...ea inseamna sa fim multumiti cu ceea ce avem si cu cat avem. Astazi sunt cam confuza...suparata...poate nici voi nu intelegeti nimic. In genereal,desi sunt femeie,urasc femeile care nu stiu rostul casei...nu ca as fi o experta. Nu atac femeile care nu gatesc...nu am nimic personal cu ele. Am multe prietene care nu gatesc si se incapataneaza sa spuna ca e umilitor pentru ele sa gateasca sau sa faca curatenie si cu toate astea suntem in continuare prietene...dar imi place femeia sa fie femeie...gospodina...cocheta...desteapta...feminista.  Nu ma intelegeti gresit. Sunt de acord ca femeile si barbatii au drepturi egale . Mi se pare o prostie insa sa faci din chestia asta o cauza,sa incerci sa dai la o parte tot ce tine de a fi femeie .O femeie care se considera femeia...poate sa le faca pe toate chiar si o cariera profesionala.Nu mai continui pentru ca sunt prea suparata...intotdeauna mi-a placut ordinea si disciplina.

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu