Totalul afișărilor de pagină

luni, 20 octombrie 2014

Asa ca bucura-te de orice clipa...


Mereu spun ca viata este frumoasa si ca merita traita,dar din experienta mea am realizat ca viata este o lupta...in care primesc lovituri...cateodata mai grele...sa sufar si  sa ma ridic...ca apoi sa rad de aceste obstacole carora le-am facut fata. Cred ca orice s-ar intampla...important este sa am incredere in mine si sa ma bazez pe faptul ca pot mai mult si ca nu ma voi lasa pana cand nu voi ajunge acolo unde vreau eu. In viata nu este totul asa cum dorim...suntem loviti si ne doare...uneori prea rau...dar tocmai aceste lovituri ne fac mai puternici. Asa ca bucura-te de orice clipa...inspira adanc si umpleti toti porii cu dorinta si speranta...traieste daca poti...sau daca nu...macar fa un efort pentru ca viata merita traita.
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

3 comentarii:

  1. My brother suggested I might like this blog. He was totally right.
    This post truly made my day. You can not imagine simply how much time I had spent for this information! Thanks!


    Feel free to visit my web-site :: True Skate Apk

    RăspundețiȘtergere
  2. da gabriela ai perfecta dreptate ,te imbratisez cu drag

    RăspundețiȘtergere