Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 9 august 2014

Sa-i vad mereu zambind...

"Mi-a placut mereu sa iau tristetea de pe chipul si sufletul oamenilor, pentru a le oferi fericire. Si stiu ca n-am gresit fata de oameni, am gresit fata de mine. Le-am luat desori tristetea, durerea, gandurile negative le-am indepartat. In disperarea mea de a fi oameniI bine am uitat de mine. Am uitat sa ma fac fericita pentru ca imi doream tot timpul ca oamenii sa fie fericiti. Sa-i vad mereu zambind, mereu fara probleme, desi problemele existau in viata mea. Cand am vazut un om plangand m-am asezat si am lacrimat impreuna. Cand eu am plans deseori nu a fost nimeni sa-mi steraga lacrimile, nu a fost nimeni pentru o imbratisare, nimeni pentru o vorba. Am imbartisat singuratatea in cele mai grele momente. Ea mi-a vazut durerea, lacrimile, gandurile. Ea m-a ajutat sa ma ragesesc si intr-un fel sa o inteleg. Nu mi-a fost niciodata teama de singuratate, poate pentru ca ne-am imprietenit de cand eram o copila…in singuratate lacrimez. Alaturi de oameni stiu ca lacrimile trebuie sa dispara. Stiu ca oamenii trebuie sa vada zambetul. Nu le arat lacrimile, poate pentru ca cei mai multi dintre ei mi-au luat increderea, increderea ca se vor aseza langa mine si vor dori sa plangem un moment, apoi ne vom ridica mai puternici, mai increzatori. Dar oamenii nu fac asta, nu-ti sterg lacrimile, cei mai multi dintre ei au satisfactia de a ti le provoca. Dar singuratatea? Singuratatea e dureroasa, dar intr-un fel stii ca nu te va rani mai mult decat o fac oamenii."-Dincolo de ganduri.-


Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu