Totalul afișărilor de pagină

duminică, 31 august 2014

Eu am căzut deseori...

"Sunt mulți oameni care vor încerca să te facă să crezi că nu poți, că nu ai dreptate chiar dacă ai ori că nu ești îndeajuns de bun. Să nu-i asculți. Să crezi în tine.
Eu am căzut deseori în capcana oamenilor care nu au crezut în mine. Care mi-au luat în râs aspirațiile sau care m-au făcut să mă îndoiesc de intuiția mea. Probabil că nu voi reuși să mă văd niciodată prin ochii lor și probabil că nici nu voi înțelege ce i-a determinat să se poarte așa. Dar mi-am promis să dovedesc întotdeauna că pot. Nu lor, ci mie însămi.
Atunci când oamenii îți sunt împotrivă, drumul e greu de unul singur. Vor fi momente când vei simți că te lupți cu morile de vânt sau că mergi exact împotriva curentului. Dar succesul va fi cu siguranță mai dulce. Ai reușit pe cont propriu. Ai crezut în tine."-Iustina Ţalea-
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu