Totalul afișărilor de pagină

marți, 26 august 2014

Depinde ce aleg eu...

"Depinde ce aleg eu. Sa car un sac de neîmpliniri cu dejectiile vietii mele, sau sa-l las într-o seara la o ghena. Sa-mi iau la revedere definitiv de la toate urâteniile care mi s-au întâmplat in viata si sa plec mai usoara, cu mâinile in buzunar…Mi-am lasat sacul undeva, într-o noapte, afara din Bucuresti. Si e bine."-Oana Pelea.-
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Un comentariu:

  1. Sigur aforismul Oanei Pellea ar fi credibil in situatia in care experientele vietii ni le-am forma noi.Ne-am face viata asa cum am gandi-o,(similare cu obiectele pe care le cumparam)dar in situatia generala in care toti suntem agatati de o franghie manevrata de o forta nevazuta,ce "sac" sa arunci? Revine el in forta cand nu te astepti. Pentru ca oricat am vrea nimeni dar nimeni de pe pamant nu poate scapa de amintirile lui,fie bune fie rele....
    dar stii cum e,hartia suporta orice,realitatea dezminte orice cuvant scris.
    Am trecut sa-ti las un semn.Chiar daca nu comentez oricum iti citesc mai zilnic postarile.
    iti doresc lumina si pace in suflet
    Cu drag,
    Ryana!

    RăspundețiȘtergere