Totalul afișărilor de pagină

marți, 15 aprilie 2014

Ce dor imi este uneori ...

Ce dor imi este uneori de unii oameni...un dor mare, care ma face sa simt un nod in gat, prelungit pana in piept, un nod ciudat care se simte ca o gaura neagra de fapt.
De unii am cum sa dau, dar e ceva care ma opreste, poate modul ciudat in care s-a oprit prietenia noastra. De unii nu mai stiu nimic si habar n-am cum sa aflu pe unde mai sunt si ce mai fac... de unii dau pe internet . Unii nu o sa stie niciodata cat de dor imi e de ei ,pentru ca simt eu ca si ei nu isi mai doresc sa aiba habar de mine, sau poate isi inchipuie ca oricum lucrurile ar sta altfel. Iar pe unii simt ca trebuie sa-i las in pace, pentru ca asa e cel mai bine.

 
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu