Totalul afișărilor de pagină

vineri, 17 ianuarie 2014

Slalom printre nimicuri...

"Acordam prea putin timp si prea putina atentie lucrurilor cu adevarat importante si ne cheltuim energia pe nimicuri fara nicio insemnatate. Ne suparam, adesea, pentru amanunte pe care altii nici macar nu le baga in seama, punem la suflet fleacuri si ne enervam pentru intamplari care, de fapt, nu ne afecteaza cu nimic viata.
Suntem nervosi in trafic, ajungem la birou injurand de o ora un sofer care a trecut pe langa noi si a facut o manevra care ne-a scos din sarite, desi el habar n-a avut ca ne-a enervat si si-a vazut, mai departe, de drum. Fara sa-si strice ziua. Stam suparati cate o zi intreaga fiindca masina de spalat s-a impotmolit aiurea, fiindca soacra ne-a zis ca nu-i buna ciorba, fiindca ne-am stropit pantalonii cu noroi. Si uitam ca exista pe lume lucruri cu adevarat importante, motive serioase de ingrijorare, intamplari cu adevarat grave. O parte dintre acestea mi-au fost date in ultima vreme, parca pentru a ma face sa inteleg mai repede si mai usor ce conteaza in viata…
Am intalnit doamne care se chinuiau sa ramana insarcinate, carora li se parea ridicola vaicareala gravidelor care se plangeau ca li se umfla picioarele. Am trait pe propria mea inima crunta ingrijorare a mamei care constata ca fiul ei s-a nascut cu o malformatie despre care, o vreme, doctorii nu stiu cum ii va afecta viata, si am intalnit si aici, pe blog, cazul unei fete care creste – de una singura – un copilas nascut cu probleme cardiace. Si am priceput atunci ca nu e chiar atat de grava situatia mamicilor cu bebelusi care cam au colici.
Aud mereu de oameni cu boli incurabile, dar si de persoane care se plang ca au facut riduri. Si, de fiecare data imi promit ca voi trai de acum inainte fiind mai atenta la lucrurile cu adevarat insemnate, refuzand sa fac, zi de zi, slalom printre nimicuri, incercand sa privesc viata in esenta ei, destinul in miezul lui de foc si de iubire.
Numai ca, recunosc, nu reusesc sa-mi tin promisiunea decat pentru o vreme. Si-apoi uit, si revin la amanunte…"-sursa--


Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu