Totalul afișărilor de pagină

duminică, 26 ianuarie 2014

M-am saturat ...


Dansul fulgilor de nea ne reaminteste de copilaria noastra...dar din pacate in aceste zile este viscol in toata tara. Este intradevar frumos mai ales pentru acei oameni care au sufletul linistit,dar este viscol mai ales pentru cei care au sufletul tulburat.Parca nu a fost de ajuns cu tragedia din Apuseni,acum mai trebuia ca toata tara sa fie paralizata de viscol.M-am convins cum gestioneaza statul aceste evenimente... raman la parerea mea ca fiecare trebuie sa se descurce singur si mai ales fiecare scapa cum poate.Mereu spunem ca avem nevoie de timp...nu de timp avem nevoie ci avem nevoie de curajul de a face ca lucrurile sa mearga...avem nevoie de oameni competenti si adevarati  care sunt pusi acolo in functii sa faca totul ca la carte...si mai ales avem nevoie de curaj sa spunem lucrurilor pe nume .M-am saturat ca de fiecare data cand iarna se zburleste putin la noi... m-am saturat cand ploile vin peste noi si aici ma refer la inundatii...m-am saturat de acesti oameni care sunt pusi tot de noi acolo sus in scaune caldute,sa dea din umeri si sa-si arate neputinta atunci cand e cazul sa faca ceva cu adevarat serios si cu simt de raspundere.M-am saturat pana peste cap.

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu