Totalul afișărilor de pagină

duminică, 15 decembrie 2013

Sa reincepem sa traim....

Din pacate multa ,foarte multa lume poarta o masca atat de multa vreme incat chiar si atunci cand vrei sa-i inveti sa o dea jos nu mai stiu sa o faca...practic le este  frica de ei  si atunci ataca . Suntem atat de saraci spiritual, incat criza economica este mica...este atat de frustant sa vezi in jurul tau numai oameni cu pretentii,oameni ce se cred superiori multora,oameni cu cariere, cu studii superioare, dar, de o ipocrizie fantastica.Nu imi place ce vad in jurul meu...tot sistemul de valori in care am crescut este dat peste cap,sunt foarte multe de spus, dar vreau  sa caut latura pozitiva, pentru ca nu mai vreau sa vad negativism in jurul meu.In goana noastra de a ne demonstra cat de mari si tari suntem, am uitat sa ne bucuram de ce ne aduce cu adevarat placere in viata. Cele mai simple lucruri sunt si cele pe care la regretam cel mai mult atunci cand le pierdem...nu trebuie sa uitam ca viata se compune din lucruri simple, pe care de cele mai multe ori nu le constientizam decat in acele momente de impas.Asa ca ar trebui sa facem un pas inapoi...sa ne oprim si apoi sa reincepem sa traim.
  
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu