Totalul afișărilor de pagină

luni, 2 decembrie 2013

Puterea de a merge mai departe...

Puterea de a merge mai departe o gasesti doar in tine...de cele mai multe ori ,eu mi-am gasit puterea in mine , desi nu credeam asa ceva... credeam ca am sa ma prabusesc, ca totul s-a sfarsit, insa cineva de acolo de sus m-a “scuturat” mi-a zis soptit ca trebuie sa am putere si curaj, sa pot merge mai departe, sa fiu puternica mai ales pentru cei dragi.In astfel de momente,mereu m-am intrebat... de ce tocmai eu, de ce acum, de ce?Dar asta este...ritmul vietii nu-l poate schimba nimeni niciodata. Trebuie sa acceptam, si sa ne resemnam incat sa  mergem mai departe, pentru ca avem cu siguranta motive sa facem asta.Cicatricile sufletului nu se vor mai vindeca niciodata, dar tocmai in asta consta puterea noastra. Cu un suflet plin de cicatrici, trebuie sa reusim sa ne traim viata in continuare, ca si cum n-am avea niciuna.
 
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu