Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 30 noiembrie 2013

La multi ani Andrei!.

Astazi este ziua nepotului meu Andrei si cu aceasta ocazie vreau sa-i urez cele mai frumoase ganduri,multa sanatate ,fericire si multe realizari in viata.Pentru mine Andrei este un copil extraordinar...dar ce zic eu copil!...este un tanar student in anul 2 la Politehnica Bucuresti la Aerospatiale.Il iubesc ca pe ochii din cap,el este sufletul meu...el este aerul meu.In aceasta frumoasa zi,eu iti doresc ca viata sa-ti daruiasca numai bucurii, impliniri si cer senin... sa ai parte de toata caldura omenirii si de toate florile lumii adunate in cel mai frumos buchet!..iti doresc sa fii tot timpul fericit si orice vis sa ti se implineasca.Draga suflet minunat,esti totdeauna in gandul meu si vreau sa nu uiti niciodata ca trebuie in viata asta ,sa crezi in prieteni,in vise, in sperante...in vindecarea adusa de lacrimi, rasete ,de povesti impartasite si in legaturile formate din incredere si adevar...sa crezi in puterea mainii ce o strange pe alta in clipe de durere,de fericire si in miracolul zambetelor si imbratisarilor spontane.La multi ani frumosi Andrei!!!.
 





Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.











Îl iubesc ca pe ochii din cap. Este sufletul meu.
Îl iubesc ca pe ochii din cap. Este sufletul meu.
Îl iubesc ca pe ochii din cap. Este sufletul meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu