Totalul afișărilor de pagină

duminică, 10 noiembrie 2013

Dumnezeu sa te ierte si sa te aibe in paza lui...om frumos .

Mereu ma intreb...ce este viata omului!...si tot mai mult am convingerea ca este o lectie pe care unii dintre noi ne straduim sa ne-o insusim cat mai bine .Suntem atat de firavi inca de cand ne nastem...invatam sa respiram,sa mancam,sa ne miscam,sa scriem,sa citim si apoi sa ne descurcam fiecare cum stie prin labirintul vietii.Nu de multe ori inveti sa te ridici,ca apoi sa cazi...apoi te ridici din nou. Dar ce te faci cand ai o problema de sanatate si oricat de mult te-ai stradui sa-ti rezovi aceasta problema,nu mai ai ce face.Ieri am primit o veste groaznica :colega mea Carmen Buzera de la Tg Jiu a murit...practic a cazut din picioare. Groaznic...vestea asta efectiv ma bulversat,nici macar nu ma asteptam la asa ceva,cu atat mai mult cu o zi in urma primisem un mesaj de la ea pe facebook de ziua mea.Incep cu tarie sa cred ca viata inseamna doar azi,adica momentul de azi...iar ziua de maine nu sti daca va mai fi...si incepi sa inveti ca nimic nu este pentru totdeauna si ca viata are prostul obicei sa-ti faca surprize...uneori de vis,alteori de cosmar. Pacat ca invatam prea tarziu lectiile vietii...atat de tarziu incat nu ne ajung nici lacrimile, nici suspinele, nici intrebarile pentru a nimici parerile de rau.Se pare ca vine o vreme cand Dumnezeu isi aduna ingerii de pe pamanat...asa cum a  fost si in cazul ei.Imi pare enorm de rau incat nu-mi ramane decat sa spun...Dumnezeu sa te ierte si sa te aibe in paza lui...om frumos.Pentru Simona,sora ei(noi toate am fost colege de serviciu)...as vrea sa fiu acolo, langa tine, sa-ti dau o imbratisare ,sa incerc sa-ti alin suferinta...dar ma simt neputincioasa.Iti doresc ca suferinta sa te faca mai puternica...oricum, Carmen va ramane in inima ta, in viata ta , in amintirile noastre.Din suflet iti spun...imi pare tare rau!

 
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu