Totalul afișărilor de pagină

luni, 14 octombrie 2013

Trecem prin viata...

Ma uit in jurul meu si parca vad numai oameni tristi...parca nu mai stiu sa traiasca.Prea putini stiu sa iubeasca,da,chiar nu exagerez ...putini stiu sa se bucure de soarele care incearca sa le incalzeasca sufletul inghetat... putini sunt cei care traiesc cu adevarat.Ar trebui sa ne obisnuim cu gandul ca viata ne joaca feste,si acest lucru se intampla pentru ca inca suntem vii...trebuie sa reusim sa mascam ceea ce este in sufletul nostru,ceea ce traim ,pentru ca suntem mai puternici in ochii celor din jur.Si eu am pierdut zile nenumarate cand simteam ca totul este gri in jurul meu...nu-mi placea,dar intotdeauna am sperat ca maine va fi mai bine.Astazi am inteles ca zilele trec,se scurg toate in ore marunte si nesfarsite clipe...gandul ne poarta fara sa vrem prin ziua de ieri,de azi si de maine...amintirile,clipele de neuitat,ne lasa pierduti printre ganduri,emotii si trairi .Simtim toate astea si trecem prin viata,fara sa ne dam seama ca am mai  trait un azi cu gandul la ieri si teama de maine.
   
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu