Totalul afișărilor de pagină

vineri, 18 octombrie 2013

Incerc ...

In ultimul timp am o stare de neliniste,poate ma gandesc prea mult la ceva ,incat despic firul in mai multe parti. Cred ca m-am schimbat...simt ca nu mai sunt acea persoana optimista care gandea altfel...poate ca am obosit de sirul evenimentelor din decursul acestui an. Imi doresc enorm acea liniste pe care am avut-o mereu...chiar tanjesc dupa ea!.Cred ca ar fi ideal sa-ti gasesti linistea asa ratacita pe drum, sa-ti doresti sa  o ei de brat si sa-i spui vin cu tine indiferent pe unde ai rataci.Dar pana sa-ti gasesti linistea,viata te trece prin tavalugul ei,iar apoi cine stie daca ai putin noroc ,o poti gasi doar pe drumuri netede. Trebuie sa ma obisnuiesc cu gandul ca uneori viata este dura,ca de cele mai multe ori se joaca cu mine  incat ma pune la mai multe incercari...dar ce sa fac,asta-i cursul ei.Si totusi vreau sa aduc din nou linistea in viata si in gandurile mele ...incerc sa ma bucur de toate pentru ca sunt vie ,sanatoasa si traiesc.
  
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

4 comentarii:

  1. "Cred ca m-am schimbat...simt ca nu mai sunt acea persoana optimista care gandea altfel..."

    Imi doresc sa nu te schimbi niciodata! Optimismul tau este molipsitor, esti mult prea recunoscatoare vietii, luptatoare ca sa renunti acum la asta!

    Mi-am linistit gandurile cu posturile tale de-al lungul anilor in care intru aici chiar daca nu spun nimic... Datorita tie am invatat ca orice s-ar intampla "TREBUIE SA TRAIESC"... :) Zambeste!

    Si stiu ca nu doar vrei sa aduci liniste in viata ta, stiu ca o vei face! Pentru ca POTI! Sta doar in puterea ta, nu?

    Inchei eu cu... Trebuie sa traiesti! Fericita!
    SoSo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos ptr cuvintele frumoase...nu cred ca le merit.Si eu te urmaresc pe facebook,pe blog observ ca nu mai scrii,dar recitesc si eu vechile tale postari. La multi ani ptr maine,sa fi sanatos,fericit,iubit si sa ai parte de tot ce este mai frumos in lume.

      Ștergere
    2. Meriti mult mai mult de atat... eu nu cred ca pot sa gasesc cuvinte sa spun, frumos, ce merita o doamna ca tine!

      Nu mai scriu.... acum. O sa scriu. Trec printr-o perioada grea si imi canalizez toata energia sa inchei cu bine o etapa ingrozitoare... Dar stiu ca pot sa trec prin asta. Stiu ca voi fi bine. Pentru ca "trebuie sa traiesc"!

      Numai bine iti doresc!
      SoSo

      Ștergere
    3. Multumesc Ionut...sunt sigura ca si tu vei trece prin aceasta etapa a vietii tale. Dupa cum te cunosc eu,stiu ca vei reusi ptr ca esti un om bun si ambitioas,

      Ștergere