Totalul afișărilor de pagină

marți, 29 octombrie 2013

De foarte mult timp...

Am scapat de cel mai mare cosmar al vietii mele...astazi am fost programata la un computer tomograf complet si totul a iesit foarte bine. Cand am luat rezultatul,nu-mi venea sa cred ca este al meu.Lacrimile imi curgeau pe obraz si nu le puteam stapani...nici nu am facut nimic sa le opresc pentru ca erau lacrimi de fericire.Nici nu va dati seama ca aceste lacrimi de fericire sunt cele mai frumoase lacrimi !.De foarte mult timp nu am mai plans de fericire,chiar nu mai credeam ca lacrimile vin si cand te simti implinit, cand totul este minunat si stii ca niciodata nu va mai fi altfel.Acum sunt fericita si nu stiu cum sa strig in gura mare ca mi-am gasit linistea .

 
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu