Totalul afișărilor de pagină

duminică, 8 septembrie 2013

Vei reuși...

"Vei reuși ! Asta mi-am spus în momentul în care am încetat să îmi mai plâng de milă, în clipa în care am decis să lupt. Am luat-o de la început, am schițat cu mâna tremurândă o altă poveste pentru mine, mi-am înfruntat temătoare destinul și astăzi pot spune că sunt mai aproape ca niciodată de ceea ce vreau, de mine însămi. Nu poți spune niciodată că te cunoști cu adevărat. Viața te va surprinde. Te va ului . Te va zgudui. Nu, nu te cunoști cu adevărat dar cu fiecare luptă câștigată te apropii mai mult de tine, de omul care ești, de persoana care trebuie să fii. Este drum lung, adesea vei rătăci, iar de cele mai multe ori te vei simții înfricoșat și dornic să renunți. Când vei mai crește vei descoperi că nu ai învins definitiv minciuna, răutatea, pizma sau nedreptatea , că de cele mai multe ori ai suferit din prostii , lucruri minore, și că te-ai înșelat pe tine însuți, dar de asemenea vei realiza că un adevărat războinic învață din bătăliile pierdute, și la fel vei proceda și tu. Astăzi stau mândră în fața viitorului , pregătită de orice , gata de luptă."
Le Parfum de L'amour
  
Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu