Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 14 septembrie 2013

Un talent care are nevoie de voi sa zboare.



Dana Francu este o tanara bucuresteanca talentata pe care am cunoscut-o acum ceva timp in urma,in circuitul a ceea ce numesc eu: neintamplatoare intersectii.La numai 19 ani isi face loc in lumea aristica mondena ,unde talentele si valorile zac in umbra non-valorilor care comercializeaza si promoveaza vehement incultura.Am simtit sa scriu despre ea ca un act de solidaritate si sustinere atat pentru ea si pentru toti tinerii care au ceva de spus si nu sant lasati de sistemul manipulator al"Caesarului neaos".

Desi a participat la nenumarate emisiuni televizate pentru a se ramarca ,se pare ca se mentine puntea concurentiala ierarhica in lumea artistilor ,pentru ca nimeni nu este dispus sa ajute stiind ca poate pierde teren in fata altor valori.Dureros egoismul uman,insa eu si cei care pot sustine astfel de prezente chiar si prin intermediul virtualului,care a pus monopol pe viata noastra privata mai mult de 70% ,poate da o sansa Danei si celor ca ea.
CLIC AICI https://www.facebook.com/danotsacovers.
Link-ul de mai sus reprezinta pagina ei personala pe care o puteti sharui si cine stie... s-o gasi vreun samaritean care s-o vada si sa o urce pe scena muzicala.Mult succes Dana si multe realizari de acum inainte!.
Ea este Dana .

 
sursa .

Inchei cu Trebuie sa Traiesc.
gabriella.


2 comentarii:

  1. Mersi mult Gabi@
    sper sa isi gaseasca aripile in lumea asta egoista.
    E un suflet boem si talentat, merita atentia care trebuie.
    te cuprind cu drag,
    Celestine

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu tot dragul Celestine! Am preluat postul cu mare drag. Nu am reusit sa intru pe blog ca am avut probleme cu PC...am si un leptop dar nu stiam cum sa-l conectez la unitate. Sper sa merg maine la RCS sa-mi faca o priza de internet sa pot sa intru pe amandoua. Te sarut cu mare drag.

      Ștergere